Aanslag door blanke man mislukt

23 januari 2019 - Kuala Lumpur, Maleisië

vanmiddag na een busreis van ongeveer vier uur aangekomen in Kuala Lumpur, central station.

Met de roltrap kom je zo in de geweldige Mall, het winkelcentrum binnen. Heerlijk koel en met veel erg veel luxe winkels en restaurants. Eerst maar naar ons hotel om onze spullen neer te zetten en daarna maar terug naar deze oase midden in de erg warme stad, 34 graden (gevoelstemperatuur 39 graden). We moeten eerst met de metro naar de volgende halte, China Town, waar ons hotel staat.

De roltrappen zijn naar de metro toe erg lang. De mensen zijn hier gewend links op de roltrap te staan om mensen met haast voorbij te kunnen laten (kunnen wij nog iets van leren). Het feit dat ze hier links blijven staan heeft een ramp voorkomen. Opa Sip moest zonodig terwijl hij rechts, ja rechts, op de roltrap stond, zijn mobieltje raadplegen om het adres te zoeken. Zijn koffer ging onderuit en gleed met een rotgang naar beneden rakelings langs de verschrikt opkijkende reizigers gevolgd door een oude blanke man. En natuurlijk een bijna in de broek piesende blonde vrouw boven aan de trap. Gelukkig stond iedereen links anders hadden we een opeenstapeling van mensen onder aan de roltrap gehad.

Morgen bezoek aan de tempel grot in de buurt van Kuala Lumpur.

!!!!!! Vandaag geen foto's, ook niet van de roltrap. !!!!!!!

1. Marijana:
    23 januari 2019
    Hahaha, veel plezier nog effe, hier -2℃ met sneeuw
  2. Maaike:
    23 januari 2019
    Wát....! Geen foto s van de roltrap?
    Maar je had je mobiel in de hand?! 😂
  3. Marcel&Titia:
    23 januari 2019
    Jammer geen foto,s. Veel plezier nog de laatste dagen.
  4. Cora Jongsma:
    23 januari 2019
    Whahaha, hij is leuk!! Niet opgepakt gelukkig! Veel plezier alvast morgen in de grot...
  5. Jannie:
    23 januari 2019
    Wat een mop gelukkig heb je je mobiel nog. Hier prachtige sneeuw en niet koud.
  6. Ruty:
    23 januari 2019
    Valt wel tegen Sip!! Tanja had niet de mobiel bij de hand ?? Sip wees wel een beetje rustig in de tempel grot. Nog heel veel plezier, oh ja slot op Tanja haar beurs bij die luxe winkels.
  7. Elly:
    23 januari 2019
    Jammer Tanja dat jij hier geen foto’s van hebt kunnen maken. Het verhaal was wel hilarisch 🤣
    Wens jullie nog fijne dage toe in het mooie Maleisië .
  8. Jan:
    23 januari 2019
    In Maleisië wordt je daar wel voor gewurgd voor zo’n aanslag. Dus neem een goede advocaat.
  9. Henny:
    23 januari 2019
    Wat een stunt Sip! Geweldig!
  10. Anja:
    23 januari 2019
    Beetje jammer maar vooruit ik ben een beelddenker dus . ... haha