Aantal hits

24 januari 2019 - Kuala Lumpur, Maleisië

Niet voor de kat z'n k.. Reisverslagen geschreven en foto's geplaatst. Halen we de 10.000 nog?

1. Ruty:
    24 januari 2019
    Sip en Tanja hoop dat jullie de 10.000 halen. Ik wil jullie bedanken voor de mooie verhalen en foto`s. Heb toch elke dag een reisje gemaakt door jullie verhalen en mooie foto`s. Soms zat ik hier met een big smile en vol bewondering naar jullie foto`s te kijken. Heb er van genoten en wens jullie een goede vlucht terug weer naar Nederland. Ohh ja wel even dikke trui en jas aan, want koud is het hier. Groetjes Ruty.
  2. Anja:
    24 januari 2019
    Ik heb er in ieder geval van genoten. Bedankt.. en goede reis naar huis.
  3. Elly:
    24 januari 2019
    Ik heb heerlijk genoten van de mooie reisverslagen , fantastisch zoals werd verteld. Ook de foto’s en video’s waren prachtig. Wat een reis.
    Wens jullie een hele goede terugreis naar het koude Nederland ❄️☃️
  4. Trea:
    24 januari 2019
    Elke dag na het werk snel de mail checken of er een reisverslag van jullie klaar staat.
    Wat hebben jullie ons laten mee genieten van jullie reis middels de prachtige foto's en geweldige verhalen.
    Wat een belevenis hebben jullie daar gehad.
    Hele goede reis terug naar het koude en nu nog witte Nederland
  5. Cora Jongsma:
    25 januari 2019
    Het was een prachtige reis en door jullie verslagen en foto's reisden we allemaal een beetje mee. Geweldig om te zien hoe jullie het leven van de mens daar hebben vastgelegd. Goede reis terug en nogmaals bedankt voor het 'meereizen'.