Kuala Lumpur, you are so beautiful

9 januari 2019 - Putrajaya, Maleisië

Sight seeing, maar dan wel lopend. Volgende keer toch maar met de dubbeldekker denk ik. Zweet, beginnende blaren maar toch genieten.

Een prachtige stad met nog mooiere gebouwen. Wat betreft de netheid kunnen we in Nederland er nog iets van leren. Voor een Aziatische stad ongekend netjes en schoon.

Met de taxi naar het station en met de trein verder naar Kl centraal, onder de Petronas Twin Towers. Twee prachtige en  indrukwekkende gebouwen met elkaar verbonden door een loopbrug. Kantoorgebouw met zo'n 11.000 bewoners. Een kaartje gekocht en rond twee uur met de lift naar boven. Eerst genieten van het prachtige uitzicht vanaf de verbindingsbrug en vervolgens opnieuw met de lift naar de top, ongeveer 400 m boven NAP. Indrukwekkend en geweldig wat een uitzicht. Ondanks dat er praktisch geen wind staat, voel je het gebouw heen en weer gaan.

Onder het gebouw een enorm winkelcentrum met de bekende decadente merken.

Uiteraard eerst lekker eten en vervolgens met de metro naar China town. Altijd leuk, alhoewel het s'avonds drukker en gezelliger is. Nog lang niet alle kraampjes zijn opgebouwd.

Terug in het hotel een taxi voor morgen naar het vliegveld geregeld. Half zes😏 staat hij voor de deur. Half negen vliegen we naar Medan, Sumatra, en komen we aan waar we eigenlijk voor zijn gekomen, Indonesië.

1. Jan:
    Vuilnis op straat gooien kost je 1000 $
    Voor de tweede keer 2000 $
    Je bent gewaarschuwd.
  2. Elly:
    9 januari 2019
    Leuke manier om jullie temkunnen tijdens deze bijzondere reis naar Indonesië .
    Mooie foto’s van Kuala Lumpur.
    Wens jullie een goede vlucht morgen 😃
  3. Marijana:
    9 januari 2019
    Petronas T. ooit de hoogste ter wereld! Bizar hoog. "Heen en weer gaan" jaaa, raar gevoel is dat, weet nog van Eiffel T. ,324 m. Veel plezier morgen
  4. Jannie:
    9 januari 2019
    Leuk dat de stad zo schoon is. Maar die hoge boetes gelden toch in Singapore Jan? En Brunei.
  5. Ruty:
    9 januari 2019
    Mooie foto's en Tanja zie aan je twinkel ogen en big smile dat je nu al geniet en er komt nog heel wat. Een goede reis naar Indonesië en leuk om jullie zo te volgen.
  6. Cora Jongsma:
    9 januari 2019
    Mooie foto's hoor, ziet er geweldig uit, wordt een kort nachtje dus, waarschijnlijk liggen jullie al te slapen, voor jullie 12 uur 's nachts nu en straks dus vroeg weer op. Goede vlucht morgen gewenst!
  7. Niels Wieringa:
    9 januari 2019
    Leuk om te lezen!! Mooi uitzicht daar boven 👏🏼 Succes met de vlicht naar Medan morgen ;)
  8. Marcel&Titia:
    Geweldige foto’s , fijne vlucht. Tot in Medan Sumatra. Groetjes
  9. Trea:
    9 januari 2019
    Wat leuk om mee te genieten met jullie verhalen. Een fijne vlucht naar Sumatra