We laat de storm de storm

8 januari 2019 - Putrajaya, Maleisië

Uit de appjes blijkt wel dat we net op tijd vertrokken zijn, storm!!

Zo lopen Jannie en Jos bij een temperatuur ver onder nul in een prachtige omgeving bedekt met een dikke laag sneeuw, wij bij een temperatuur van even boven de 30graden met vanuit het zwembad op de negende verdieping van ons hotel een prachtig uitzicht over het moderne Kuala  Lumpur en laten we jullie achter met harde wind, en een Noordzeekust bezaaid met spullen zoals je die ook in de Action tegenkomt.

12 uur in een vliegtuig zitten is geen pretje. Moe en met nog kramp in de nek en rugspieren gaan we eerst per trein en vervolgens per taxi naar ons eerste (bewust gekozen) luxe **** hotel. Dutje doen en vervolgens lekker eten om de hoek. Op het dak, 9e verdieping, is een zwembad met een prachtig uitzicht over dit gedeelte van Kuala Lumpur.

De BoId and the Beautiful kunnen we op onze tv niet vinden 😉, dus dan maar de appjes, Facebook en andere berichten lezen en afhandelen en vervolgens plat. Heerlijke bedden en met de airco op 18 vallen we in slaap.  De moskee op de hoek heeft schijnbaar vakantie want we zijn niet voor het gebed gewekt. Dus deze keer maar overslaan☺️.

De biologische klok zorgt er wel voor dat we midden in de nacht nog een tijd wakker liggen, maar vervolgens weer in slaap gevallen en tot negen uur doorgeslapen. Buffet ontbijt, en vervolgens nog even op de kamer hangen, en dan sight seeing!!

1. Ruty:
    9 januari 2019
    Fijn dat jullie zijn aangekomen na een lange vlucht. Nu even wennen aan het tijdverschil en lekker rusten. De storm is hier inmiddels gaan liggen en bij ons 6 graden 😉 beide fijne trip vandaag. En Janny en Jos sterkte in de kou 😉
  2. Cora Jongsma:
    9 januari 2019
    Blijven jullie lang in Kuala Lumpur of maar een paar dagen? Fijn dat jullie nog lekker geslapen hebben, ik ben nu net wakker, jullie hebben inmiddels de lunch achter de rug denk ik en wandelen door de stad. De storm is gaan liggen, de schutting ligt eruit maar met een beetje hulp van de buurvrouw en de overvolle papierbak hebben we hem rechtop gekregen en vastgezet. Jullie hebben er niets aan gemist en waren inderdaad gelukkig al weg, want vanaf Schiphol vloog er niet veel. Fijne dag!!
  3. Niels Wieringa:
    Veel plezier met Kuala Lumpur verkennen! 😁
  4. Jannie:
    9 januari 2019
    Heel verschil met Finland idd. Het wordt steeds kouder. Erg spierpijn gekregen van sjouwen met de skies. Slecht geslapen en koud en met pijn wakker geworden. Jullie veel plezier en fijne dag in Kuala Lumpur. Liefs
  5. Anette:
    9 januari 2019
    Super leuk geschreven, heel veel plezier en ik kijk uit naar je volgende verslag
    Knuf
  6. Anne en Elliz:
    9 januari 2019
    Fijn dat jullie een goed vlucht hebben gehad en leuk om jullie verhaal te lezen.
    Het is inderdaad het uiterste met wat Jannie en Jos doen, beide veel plezier en genieten.